Jste naším zákazníkem? Poradíme Vám.
Vítejte na stránkách InternetNET
Nefunguje mi internet Co mám dělat ?
- Restartujte Váš počítač.
- Pokud používáte WIFI router (LAN router, switch), vypněte tyto přístroje na cca 1 minutu ze zásuvky a poté je opět zapněte. NIKDY NEMAČKEJTE NA PŘÍSTROJÍCH ŽÁDNÁ TLAČÍTKA (ZEJMÉNA TLAČÍTKO RESET)!!!
- Pokud jste připojeni individuálně (tzn. bydlíte v rodinném domě a máte anténu pro příjem internetu umístěnou na vlastní střeše) vypněte přijímací jednotku na cca 1 minutu ze zásuvky a poté ji opět zapněte.
- Všimněte si prosím, jestli se na jednotlivých zařízeních po opětovném zapnutí do elektřiny rozsvítí barevné diody na zařízení (dioda POWER, dioda WLAN, a další...).
- Pokud postup v bodech 1 až 4 selhal, nahlaste prosím poruchu na tel. čísle 775 943 091 (popřípadě na e-mailové adrese helpdesk@internetnet.cz). Operátoři jsou Vám k dispozici denně od 8 do 18 hod, mimo tuto dobu hlaste poruchy formou SMS.
Můj internet je pomalý Co mám dělat ?
- Pokud používáte wifi router (lan router, switch), vypněte tyto přístroje na cca 1 minutu ze zásuvky a poté je opět zapněte. NIKDY NEMAČKEJTE NA PŘÍSTROJÍCH ŽÁDNÁ TLAČÍTKA (ZEJMÉNA TLAČÍTKO RESET)!!!
- Pokud jste připojeni individuálně (tzn. bydlíte v rodinném domě a máte anténu pro příjem internetu umístěnou na vlastní střeše) vypněte přijímací jednotku na cca 1 minutu ze zásuvky a poté ji opět zapněte.
- Změřete si rychlost internetu kliknutím na tento odkaz
- Ujistěte se, že Váš počítač při měření nestahuje žádné aktualizace.
- Ujistěte se, že při Vašem měření nestahujete žádný soubor Vy nebo Vaši příbuzní.
- Pokud postup v bodech 1 až 6 selhal, nahlaste prosím poruchu na tel. čísle 775 943 091 (popřípadě na e-mailové adrese helpdesk@internetnet.cz). Operátoři jsou Vám k dispozici denně od 8 do 18 hod, mimo tuto dobu hlaste poruchy formou SMS.